ԻՆՉՊԵ՞Ս ՊԱՅՔԱՐԵԼ ՑՈՒՐՏ ՁՄՌԱՆ ԴԵՄ ՄԱՍ II
Անձրև եղանակին կամ ձմռանը գոլորշացող ապակիները հաճախ հանդիպող խնդիրներից են, որին հանդիպում ենք ամեն անգամ մեքենա նստելիս։ Եվ ինչպես լուծել այդ խնդիրը։
Ինչու՞ են գոլորշիանում ապակիները։
Պատճառը թաքնված է ֆիզիկայի մեջ, որը կհիշենք դեռևս դպրոցից։ Հատկապես ձմռանը մեքենայի մեջ ավելի շատ է հավաքվում խոնավություն և ջուր, ջրի գոլորշացման արդյունքում օդը խոնավանում է, իսկ երբ մեքենան կանգնեցնում ենք, դրսի սառը օդի հետ պայքարում՝ տաք օդը փորձում է բարձրանա՛՛ և այդպիսով այն պատում է պատուհանները։ Մեքենան, որտեղ աշխատում է օդափոխման համակարգն ու climat control-ն ավելի հեշտ է կարգավորում ներսի ջերմաստիճանը, իսկ ի՞նչ անել եթե չկա այդ հնարավորությունը, այդ խնդիրը կարող է ծլել անգամ մի քանի րոպե, ինչն ամեն անգամ ծախսելու համար բավականին շատ է։
Պայքարը անհրաժեշտ է սկսել նվազեցնելով խոնավությունը մեքենայի մեջ, սկսել պետք է ամենահասարակը թվացողից՝ թափահարելով կոշիկների վրա առկա ձյունը կամ խոնավ կեղտը, անհրաժեշտ է հավուր պատշաճի հերմետիկացնել՝ ռետինե դետալների մշակմամբ (կարդալ), ինչպես նաև անհրաժեշտ է մաքրել օդափոխման համակարգը (կարդալ) և փոխել ֆիլտրը։
Անընդհատ նշվում է ջուրը, սակայն, չմոռանանք, որ հատկապես ցուրտ եղանակին կեղտի միջոցով մեքենայի սրահ է ներթափանցում նաև ջուրը, որը դադարում է լինել պարզապես H2O, և այդպիսով այն ավելի դժվար է գոլորշիանում և թողնում է նստվածք մեքենայի սրահի դետալների վրա, որոնք պարբերաբար անհրաժեշտ է մաքրել։
Այս ամենը մեզ կօգնի ինչ-որ չափով նվազեցնել խոնավության առկայությունը մեքենայում, բայց այն ամեն դեպքում առկա է, չէ որ մենք շնչում ենք․․․
Վերացնել ապակիների գոլորշացումը հնարավոր է կիրառելով հակագոլորշացող միջոցներ օգտագործելով, ինչպիսին է օրինակ K2 Fox-ը, ինչպե»ս է գործում K2 Fox-ը, նրա նանոբաղադրիչներն ստեղծված են պատելու ապակու վրա հատուկ շերտ, որն այսպես ասված վանում է ջրի «տաք» մոլեկուլները, ինչի արդյունքում գոլորշին չի նստում ապակիների վրա, և նրանք մնում են տեսանելի։ Ճիշտ կիրառման դեպքում միջոցը կապահովի իր արդյունքը մի քանի շաբաթների ընթացքում։
Ինչպե՞ս ճիշտ կիրառել հակագոլորշացնող միջոցը
K2 Fox կիրառումից առաջ անհրաժեշտ է օդափոծել մեքենան, ինչն ինչ-որ չափով կմաքրի սրահը խոնավ օդից, որը մնացել է նախորդ ճամփորդություններից։ Ապակիներն իրենց հերթին անհրաժեշտ է մաքրել, որպեսզի միջոցը չխառնվի կեղտի հետ և չտարածի այն։ Չնայած K2 Fox-ի տարան սփրեյի տեսքով է, սակայն, այն խորհուրդ է տրվում փչել ոչ թե ապակու, այլ մաքուր լաթի կամ սպունգի վրա, ինչի շնորհիվ այն հավասարաչափ կտարածվի ապակու մակերեսին և չի նստի մեքենայի սրահի այլ դետալների վրա։ Տարածելուց հետո անհրաժեշտ է սպասել, մինչև նյութը կգոլորշանա և կմնա հետքը, որն անհրաժեշտ է մաքրել չոր և մաքուր լաթով՝ փայլեցնելով ապակին։
Այս միջոցը կիրառելուց խորհուրդ է տրվում չօգտագործել այն պատուհաններից մեկի վրա, ինչքան էլ դա կհնչի տարօրինակ, բայց ունի բացատրություն՝ քանի որ միջոցը ոչ թե վերացնում է խոնավությունն այլ չի թողնում որ այն նստի պատուհաններին, անհրաժեշտ է մեկը թողնել, որպեսզի գոլորշին հավաքվի դրա վրա, ցանկալի է վարորդի կողմից հետևի ապակին, որը երթևեկության ժամանակ խնդիրներ չի առաջացնի։
Եվ վերջում, ավելի հեշտ է մաքրել մեկ ապակին գոլորշուց, քան այն նստվացք թողնի բոլոր ապակիների կամ այլ դետալների և մատերիալների վրա, օրինակ կաշվի։
Կարդացեք նաև՝
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՊԱՅՔԱՐԵԼ ՑՈւՐՏ ՁՄՌԱՆ ԴԵՄ ՄԱՍ I