Միացիր մեր թիմին
ԴԻԶԱՅՆԵՐ
«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը մշտական/գործարքային աշխատանքի է հրավիրում կրեատիվ, նորարար, պունկտուալ և պատասխանատու գրաֆիկ դիզայներների:
Պարտականություններ
- Online և offline գովազդային նյութերի պատրաստում
- Գովազդային կրիչների դիզայնի մշակում
Պորտֆոլիոյի առկայությունը կդիտվի առավելություն:
Կազմել ռեզյումեՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳ
«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում կազմակերպված, պատասխանատու, կրեատիվ, նոր գաղափարներով լի և ակտիվ Մարքեթինգի բաժնի աշխատակցի:
Պարտականություններ
- Մարքեթինգային ռազմավարության նախագծում և պլանավորում,
- Վաճառքները խթանող առաջարկների մշակում, միջոցառումների պլանավորում և իրականացում
- Օնլայն և օֆլայն գովազդային արշավների կազմակերպում,
- Շուկայի պարբերական վերլուծություն
- Կատարված աշխատանքների էֆֆեկտիվության վերլուծություն և գնահատում
Որակավորումներ և Հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն մարքեթինգի և հարակից ոլորտներում
- Համակարգչի իմացություն `Adobe Photoshop, Adobe Illustrator և CorelDraw ծրագրերի գերազանց իմացությունը կդիտվի առավելություն
- Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն
- Կրեատիվ և նորարարական մոտեցում
- Պատասխանատվություն, նպատակասլացություն
- Աշխատանքային փորձ մարքեթինգի ոլորտում կդիտարկվի առավելություն
ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒ
«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը աշխատանքի է հրավիրում հաղորդակցման և վաճառքի գերազանց հմտություններով, պատասխանատու, ակտիվ Շուկայի զարգացման պատասխանատուի:
Պարտականություններ
-Նոր հաճախորդների ներգրավում
-Վաճառքի կետերում ապրանքի ներկայացում
-Հաճախորդների հետ գործարար հարաբերությունների հաստատում և պահպանում
-Վաճառքի կետերում ամբողջ տեսականու առկայության վերահսկում
-Հաճախորդներից պատվերների ընդունում
-Վաճառքի կետերում գովազդային նյութերի արդյունավետ օգտագործում
Որակավորումներ և Հմտություններ
-Բարձրագույն կրթություն
-Աշխատանքային փորձ վաճառքի ոլորտում պարտադիր է (նվազագույնը մեկ տարի)
-Հաղորդակցման, բանակցելու հմտություններ
-B2B Վաճառքի հմտություններ և փորձ
-Ավտոմեքենայի առկայությունը պարտադիր է:
Ավտոմեքենայի առկայությունը պարտադիր է:
Լրացուցիչ
- Ֆիքսված աշխատավարձ $$$
- Հավելավճար կատարողականից $$$$$
- Ավտոմեքենայի մաշվածության փոխհատուցում
- Վառելիքի փոխհատուցում
- Լրացուցիչ կորպորատիվ փաթեթների տրամադրում $
ՀԱՇՎԵՏԱՐ ՕՊԵՐԱՏՈՐ
Պարտականություններ
- 1C ծրագրի վարում՝ պատվերների գրանցում, ապրանքների մուտքագրում, դուրսգրում
- Փաստաթղթերի հիման վրա հարկային հաշիվների դուրսգրում
- Անմիջական ղեկավարի կողմից առաջադրված այլ հանձնարարությունների կատարում
Պահանջներ
- Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է՝ տնտեսագիտության, ֆինանսների կամ հաշվապահության, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներում)
- Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համանման բնագավառում
- 1 C ծրագրի գերազանց տիրապետում
- E-invoicing ծրագրի իմացություն
- Համակարգչային գրագիտություն՝ Excel ծրագրի գերազանց տիրապետում
- Պատասխանատվության զգացում
- Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն
Հավելյալ նշումներ
Աշխատանքային օրեր՝ երկուշաբթի-շաբաթ, հանգստյան օր՝ կիրակի։
Խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ռեզյումեն hr@standardoil.am էլ. հասցեին: Subject դաշտում նշեք հաստիքի և կայքի անվանումը, որտեղից տեղեկացել եք աշխատանքի վերաբերյալ:
Այլ հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել +374 41 110 888 հեռախոսահամարով:
Կազմել ռեզյումեHR օգնական
«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը աշխատանքի է հրավիրում հաղորդակցման գերազանց հմտություններով, պատասխանատու, ակտիվ, ինչպես նաև ՄՌԿ ոլորտում իր գիտելիքներն ու հմտություններ զարգացնելու մեծ ցանկություն ունեցող HR մենեջերի/ օգնականի:
Պարտականություններ
- կազմակերպության աշխատակազմի թափուր հաստիքների համալրում`
- հայտարարությունների պատրաստում և տեղադրում
- հարցազրույցների կազմակերպում և վարում,
- նոր աշխատակիցների ինտեգրման գործընթացի կազմակերպում
- թեկնածուների բազայի վարում
- տնօրենի/ՄՌԿ ղեկավարի այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարությունների կատարում:
Որակավորումներ և Հմտություններ
- բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է` մարդկային ռեսուրսների կառավարման, հոգեբանության, կառավարման ոլորտում)
- հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, օտար լեզուների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
- գերազանց համակարգչային հմտություններ (Microsoft Office: Excel, Word & Power Point)
- վերլուծական հմտություններ
- միջանձնային հարաբերություններ կառուցելու, կոնֆլիկտների կառավարման, հաղորդակցման և ներկայացուցչական գերազանց հմտություններ
- ինքնամոտիվացման ունակություն, աշխատանքների ճիշտ և արագ պլանավորում և իրականացում
- պատասխանատվության բարձր զգացում
- կազմակերպչական, պլանավորման և հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
- ինքնուրույն և թիմային աշխատելու հմտություններ
- HR ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի առավելություն