Թափուր աշխատատեղեր

Միացիր մեր թիմին

ԴԻԶԱՅՆԵՐ

Պայմ

«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը մշտական/գործարքային աշխատանքի է հրավիրում կրեատիվ, նորարար, պունկտուալ և պատասխանատու գրաֆիկ դիզայներների:

Պարտականություններ
  • Online և offline գովազդային նյութերի պատրաստում
  • Գովազդային կրիչների դիզայնի մշակում

Պորտֆոլիոյի առկայությունը կդիտվի առավելություն:

Կազմել ռեզյումե

ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳ

Պայմ.

«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում կազմակերպված, պատասխանատու, կրեատիվ, նոր գաղափարներով լի և ակտիվ  Մարքեթինգի բաժնի աշխատակցի:

     Պարտականություններ

  • Մարքեթինգային ռազմավարության նախագծում և պլանավորում,
  • Վաճառքները խթանող առաջարկների մշակում, միջոցառումների պլանավորում և իրականացում
  • Օնլայն և օֆլայն գովազդային արշավների կազմակերպում,
  • Շուկայի պարբերական  վերլուծություն
  • Կատարված աշխատանքների էֆֆեկտիվության վերլուծություն և գնահատում

       Որակավորումներ և Հմտություններ

 

  • Բարձրագույն կրթություն մարքեթինգի և հարակից ոլորտներում
  • Համակարգչի իմացություն `Adobe PhotoshopAdobe  Illustrator և CorelDraw  ծրագրերի գերազանց իմացությունը կդիտվի առավելություն
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն
  • Կրեատիվ և նորարարական մոտեցում
  • Պատասխանատվություն, նպատակասլացություն
  • Աշխատանքային փորձ մարքեթինգի ոլորտում կդիտարկվի առավելություն
Կազմել ռեզյումե

ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒ

Պայմ.

 «Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը աշխատանքի է հրավիրում հաղորդակցման և վաճառքի գերազանց հմտություններով, պատասխանատու, ակտիվ Շուկայի զարգացման պատասխանատուի:

Պարտականություններ

 

-Նոր հաճախորդների ներգրավում 

-Վաճառքի կետերում ապրանքի ներկայացում 

-Հաճախորդների հետ գործարար հարաբերությունների հաստատում և պահպանում 

-Վաճառքի կետերում ամբողջ տեսականու առկայության վերահսկում 

-Հաճախորդներից պատվերների ընդունում 

-Վաճառքի կետերում գովազդային նյութերի արդյունավետ օգտագործում 

 

         Որակավորումներ և Հմտություններ

-Բարձրագույն կրթություն

-Աշխատանքային փորձ վաճառքի ոլորտում պարտադիր է (նվազագույնը  մեկ տարի)

-Հաղորդակցման, բանակցելու հմտություններ

-B2B Վաճառքի հմտություններ և փորձ

-Ավտոմեքենայի առկայությունը պարտադիր է:

Ավտոմեքենայի առկայությունը պարտադիր է:

Լրացուցիչ

 

- Ֆիքսված աշխատավարձ $$$

- Հավելավճար կատարողականից  $$$$$

- Ավտոմեքենայի մաշվածության փոխհատուցում

- Վառելիքի  փոխհատուցում

- Լրացուցիչ կորպորատիվ փաթեթների տրամադրում  $

Կազմել ռեզյումե

ՀԱՇՎԵՏԱՐ ՕՊԵՐԱՏՈՐ

«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում  հաշվետարի (իգական սեռի), նվազագույնը 1 տարվա աշխատանքային փորձով:

Պարտականություններ

  • 1C ծրագրի վարում՝ պատվերների գրանցում, ապրանքների մուտքագրում, դուրսգրում
  • Փաստաթղթերի հիման վրա հարկային հաշիվների  դուրսգրում
  • Անմիջական ղեկավարի կողմից առաջադրված այլ հանձնարարությունների կատարում

Պահանջներ

  • Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է՝ տնտեսագիտության, ֆինանսների կամ հաշվապահության, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներում)
  • Առնվազն 1 տարվա  աշխատանքային փորձ համանման բնագավառում
  • 1 C ծրագրի  գերազանց տիրապետում
  • E-invoicing ծրագրի իմացություն
  • Համակարգչային գրագիտություն՝ Excel ծրագրի գերազանց տիրապետում
  • Պատասխանատվության զգացում
  • Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն

 

Հավելյալ նշումներ

Աշխատանքային օրեր՝ երկուշաբթի-շաբաթ, հանգստյան օր՝ կիրակի։

Խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ռեզյումեն hr@standardoil.am էլ. հասցեին: Subject դաշտում նշեք հաստիքի և կայքի անվանումը, որտեղից տեղեկացել եք աշխատանքի վերաբերյալ:

               Այլ հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել +374 41 110 888  հեռախոսահամարով:

Կազմել ռեզյումե

HR օգնական

Պայմ

«Ստանդարդ Օյլ» ընկերությունը աշխատանքի է հրավիրում հաղորդակցման գերազանց հմտություններով, պատասխանատու, ակտիվ, ինչպես նաև ՄՌԿ ոլորտում իր գիտելիքներն ու հմտություններ զարգացնելու մեծ ցանկություն ունեցող HR մենեջերի/ օգնականի:

Պարտականություններ
  • կազմակերպության աշխատակազմի թափուր հաստիքների համալրում`
  • հայտարարությունների պատրաստում և տեղադրում
  • հարցազրույցների կազմակերպում և վարում,
  • նոր աշխատակիցների ինտեգրման գործընթացի կազմակերպում
  • թեկնածուների բազայի վարում
  • տնօրենի/ՄՌԿ ղեկավարի այլ ադմինիստրատիվ հանձնարարությունների կատարում:
Որակավորումներ և Հմտություններ
  • բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է` մարդկային ռեսուրսների կառավարման, հոգեբանության, կառավարման ոլորտում)
  • հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն, օտար լեզուների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն
  • գերազանց համակարգչային հմտություններ (Microsoft Office: Excel, Word & Power Point)
  • վերլուծական հմտություններ
  • միջանձնային հարաբերություններ կառուցելու, կոնֆլիկտների կառավարման, հաղորդակցման և ներկայացուցչական գերազանց հմտություններ
  • ինքնամոտիվացման ունակություն, աշխատանքների ճիշտ և արագ պլանավորում և իրականացում
  • պատասխանատվության բարձր զգացում
  • կազմակերպչական, պլանավորման և հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
  • ինքնուրույն և թիմային աշխատելու հմտություններ
  • HR ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի առավելություն
Կազմել ռեզյումե