Ինչպե՞ս հետևել կատալիզատորի զտիչին

Օգտակար/ 12.11.2020 / STANDARD OIL/ 2487

 Կատալիզատորի ֆիլտրը հասկացություն է, որը հայտնի է 2000 թվականից հետո արտադրված դիզելային շարժիչով մեքենայի գրեթե յուրաքանչյուր սեփականատիրոջ: Շրջակա միջավայրը, արտանետվող գազերի վրաբերյալ եվրոպական կայուն ստանդարտները և մասնիկների արտանետումները նվազեցնելու պահանջները հանգեցրել են նրան, որ դիզելային շարժիչների համար տեղադրվում են հատուկ զտիչներ: Փաստացի, դրանք նվազեցրել են վնասակար գազերի արտանետումները և դիզելային շարժիչների ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա: Այնուամենայնիվ, այս մետաղադրամը ունի նաև երկրորդ կողմը. Կատալիզատորի զտիչ ունեցող շարժիչներ օգտագործողները հաճախ բախվում են խցանված ֆիլտրի խնդրին, հատկապես քաղաքային միջավայրում մեքենա վարելիս:

 

Որո՞նք են կատալիզատորի  խցանված ֆիլտրի ախտանիշները: Նկատելիորեն ավելի վատ է շարժիչի աշխատանքը, ինչը հանգեցնում է ավելի քիչ հզորության կամ վառելիքի ավելի մեծ սպառուման: Այսպիսով, ինչպե՞ս եք օգտագործում DPF  ֆիլտրով մեքենա ՝ խնդիրներից խուսափելու համար:

 

 

 

Դիզելային մասնիկների զտիչը, որը հաճախ անվանում են DPF (դիզելային մասնիկների ֆիլտր) կամ FAP (ֆրանսիական մասնիկների ֆիլտր), այն մաս է, որը տեղադրված է դիզելային կամ բենզինային շարժիչի արտանետման համակարգում: Սկզբունքը. Մուրը նստում է ֆիլտրի պատերի ծակոտկեն մակերևույթի վրա, ինչը խանգարում է այնտեղ օդ մտնելուն: Ցավոք, ֆիլտրում ժամանակի ընթացքում կուտակված մուրը (այսինքն ՝ մասնիկները) հանգեցնում է դրա խցանմանը և արդյունավետության նվազմանը, այնպես որ դիզելային մասնիկների ֆիլտրերի վերաբերյալ տեղեկատվություն փնտրելիս դուք հաճախ հանդիպելու եք այնպիսի բառերի, ինչպիսիք են DPF վերականգնումը կամ FAP ֆիլտրի այրումը:
Որո՞նք են տարբերությունները DPF-ի և FAP-ի միջև: 
DPF- ներն այսպես կոչված «չոր» ֆիլտրեր են, որոնք կուտակված մուրն այրելու համար պահանջում են շատ բարձր ջերմաստիճան` մինչև 600-700°C աստիճան: Իր հերթին, FAP- ը ֆրանսիական PSA (Peugeot / Citroen, այժմ նաև Opel) կոնցեռնի կողմից կառուցված, այսպես կոչված, «թաց» ֆիլտրերն են, որոնցում 250-300 °C ջերմաստիճանը բավարար է մուրն այրելու համար: Թաց FAP- ն ավելի լավ է քաղաքային մեքենա վարելու համար, բայց ավելի թանկ է օգտագործման մեջ: Դրա օգտագործումը կապված է այրվող կատալիտիկ հեղուկը լրացնելու անհրաժեշտության հետ, ինչը իրենից լրացուցիչ ծախսեր է առաջացնում:
Ինչպես սկզբում նշեցինք, DPF ֆիլտրի շարժիչները չեն սիրում օգտագործվել քաղաքում: Ի՞նչ է դա նշանակում. Հիմնականում վարում են կարճ տարածությունների համար, որի ընթացքում շարժիչը ի վիճակի չէ տաքանալ մինչև օպտիմալ ջերմաստիճանը: Սա DPF ֆիլտրը մուրով և մոխրով խցանելու ամենաարագ ձևն է:
Այսպիսով, ինչպե՞ս եք կարգավորում DPF-ի աշխատանքը: Լավագույնն տարբերակն է, որ ժամանակ առ ժամանակ անընդմեջ երկար վարենք՝ փորձելով պահպանել տրանսպորտային միջոցի արագությունը և շարժիչի կայուն պտույտները, որպեսզի այն հասնի ճիշտ ջերմաստիճանի: Դա կօգնի պարբերաբար այրել ֆիլտրում կուտակված մուրը:

Շարժիչի ցածր արագությամբ արագ արագացումից նույնպես պետք է խուսափել հնարավորության դեպքում, քանի որ դա կարող է հանգեցնել չայրված վառելիքի արտանետման համակարգին, որտեղ այն վերածվում է մուրի, որը խցանում է DPF ֆիլտրը:

 DPF և FAP շարժիչներում անհրաժեշտ է օգտագործել հատուկ յուղեր, որոնք նախատեսված են այդ տեսակի շարժիչի համար: SAPS ցածր յուղերը պարունակում են ցածր սուլֆատացված մոխիր, ֆոսֆոր և ծծումբ:

 

Շատ կարևոր է հետեւել արտադրողի առաջարկություններին և պարբերաբար փոխել շարժիչի յուղը:
 Զտիչը կարող է երբեմն խցանվել՝ չնայած վարման առաջարկվող ոճին հետևելու և շարժիչի ճիշտ յուղի օգտագործման: Ի՞նչ անել այդ դեպքում՝
 DPF այրումը վերաբերում է վերոհիշյալ երթևեկությանը՝ ճանապարհի ավելի երկար հատվածում պահպանելով շարժիչի կայուն արագությունը: Մասնիկների զտիչն այրելու համար մենք կարող ենք օգտագործել հատուկ միջոցներ, ինչպիսիք են օրինակ K2 DPF: Դա վառելիքի հավելանյութ է, որը չափազանց հեշտ է օգտագործման համար, այն ավելացվում է վեռիլիքին, և որպես կատալիզատոր հանդես գալով, օգնում է այրել մուրը՝ շարժիչի աշխատանքի ժամանակ: 50մլ նյութը խառնվում է 60լ դիզելի հետ:


DPF- ի կյանքի տևողությունը մեծապես կախված է նրանից, թե ինչպես է մեքենան աշխատում ֆիլտրով հագեցած շարժիչով, ինչքանով է վարորդը ուշադրություն դարձնում իր վարելու ոճին, արդյո՞ք նա կանոնավոր կերպով վարում է երկար տարածություններ, թե միայն շարժվում է քաղաքում և, վերջապես, շատ բան կախված է մեքենայից և շարժիչից: Այս ամենից է կախված DPF-ի շահագործման ժամկետը: Գործնականում, իդեալական վիճակում գտնվելու դեպքում ուրաքանչյուր 120, 150 կամ 180,000 կիլոմետրը մեկ՝ կախված մեքենայի մոդելից: Այնուամենայնիվ, պատահում է, որ որոշ վարորդներ առերեսվում են մի քանի հազար կիլոմետր անց խցանված ֆիլտրի: DPF-ի փոխարինման գինը կազմում է մի քանի հազար դոլար, ուստի այս դեպքում անկասկած ավելորդ ծախսերից խուսափելու համար ավելի լավ է կանխել, քան փոխարինել:
 Այսպիսով՝ DPF-ը հանելը անկասկած վատ միտք է: 
Ինչո՞ւ. Առաջին հերթին, մեքենան նման գործողությունից հետո արտանետելու է խիստ թունավոր քաղցկեղածին արտանետվող գազեր, որոնք վնասակար են ինչպես մեքենայի օգտագործողի, այնպես էլ ընդհանրապես շրջակա միջավայրի համար: Երկրորդ, DPF ֆիլտրը հանելն անօրինական է և կարող է հանգեցնել վկայականի կորստի և մեքենայի տեխնիկական զննման ընթացքում առաջացած խնդիրների, ներառյալ տուգանքները:
 Այսպիսով, ինչպե՞ս անել  կատալիզատորի ֆիլտրը անխափան լինի, և հանկարծակի նրա անսարքության ժամանակ գինը իմանալուց չուշաթափվեք
Մենք կարող ենք նաև օգտագործել պրոֆեսիոնալ մաքրող միջոց խցանված DPF / FAP ֆիլտրերի համար, բերենք պրակտիկ օրինակ՝ DYNAMAX DPF CLEANER-ի փորձարկման արդյունքի մասին: Մենք այն օգտագործում ենք սառեցված շարժիչի համար ՝ ճնշման կամ ջերմաստիճանի տվիչը (датчик) հեռացնելուց հետո: Կիրառելուց հետո նյութն ամբողջովին գոլորշիանում է և չի թողնում մնացորդ:
1.    Օգտագործելուց առաջ թույլ տվեք, որ շարժիչը սառի (առավելագույնը 50 ° C):  
2.    Տեղադրեք խողովակը անցքի մեջ: 
3.    Դատարկեք նյութը հետևյալ պարբերականությամբ ` սփրեյ 3 - 5 անգամ: 
4.    Թույլ տվեք, որ ներծծվի 5 վրկ: 
5.    Աշխատացրեք շարժիչը  առնվազն 15 րոպե, որպեսզի հեղուկի մեծ մասը գոլորշիանա: 
6.    20- 30 րոպե վարեք 2000-3000 պտույտով՝ 80-90 կմ/ժ արագությամբ անընդմեջ:


✔  Նախատեսված է ինչպես մասնագիտական, այնպես էլ ինքնուրույն կիրառման համար:
 Խուսափեք միայն կարճ տարածություններ վարելուց:
Օգտագործեք վառելիքի հավելումներ, որոնք օգնում են այրել մուրը, օրինակ ՝ K2 DPF:
Եթե ունեք FAP թաց զտիչ, զգույշ եղեք հեղուկ ավելացնելիս: Հեղուկի տեսակը և քանակը, ինչպես նաև փոխարինումների հաճախականությունները կարելի է գտնել մեքենայի տեխ ձեռնարկում:
Եթե նկատում եք աշխատունակության դեգրադացիա և վառելիքի սպառման ավելացում, ապա Ձեր DPF- ն ուշադրության կարիք ունի: Սկզբում փորձեք այն մաքրել հատուկ DPF- ի վերականգնող միջոցով: Գործընթացն այնքան էլ  բարդ չէ և զգալիորեն լավ արդյունքներ կտա՝ առանց հսկայական ծախսերի: