ԱՐԳԵԼԱԿԱՅԻՆ ԿՈՃՂԱԿՆԵՐ
Արգելակային կոճղակներ
Այսօր խոսենք մեքենայի արգելակային կոճղակների մասին, ինչպես են դրանք գործում և ինչի՞ համար են դրանք ընդհանրապես անհրաժեշտ:
Արգելակային կոճղակներն արգելակման համակարգի մի մասն են, որը փոխազդում է հատուկ արգելակային սկավառակի մակերեսին: Այս եղանակով սեղմելիս մեքենան կորցնում է արագությունը և աստիճանաբար կանգ առնում: Կոշտ, հիմնականում մետաղական հիմքի վրա հատուկ կոմպոզիցիայից ծածկույթ է կցված: Կոճղակը բաղկացած է բազմաթիվ նյութերից, ինչպիսիք են կերամիկան, հատուկ խեժերը, սինթետիկ նյութերը, բարձր դիմացկուն ռետինները, սինթետիկ մանրաթելերը և այլն: Յուրաքանչյուր ընկերություն ունի իր սեփական կազմը, որը պահպանվում է խստորեն գաղտնի: Հիմնական և ընդհանուր հատկանիշն այն է, որ կոճղակը պետք է դիմացկուն լինի մաշվելուն (պետք է անցնի կիլոմետրերի առավելագույն քանակը), միևնույն ժամանակ, չպետք է փչացնի մեքենայի արգելակման սկավառակը (նվազագույնը մաշի), այն պետք է նաև դիմակայի առավելագույն ջերմաստիճանի և չփշրվի (ի վերջո, արգելակման ժամանակ սկավառները բառացիորեն տաքանում են մինչև անգամ կարմիր գույն):
Այս միջադիրն ամրացվում է արգելակային թիթեղին կամ հատուկ գամիչներով կամ շատ ուժեղ սոսինձներով, որոնք կարող են դիմակայել ծանրաբեռնվածությանը և ջերմաստիճանին: Կոճղակները լինում են երկու տեսակի՝ սկավառակային համակարգի և թմբուկային համակարգի:
Շատ կարևոր է կոճղակները փոխելիս այդ գործընթացը կատարել ճիշտ: Տեղադրելիս կարևոր է սովորական քսանյութերի փոխարեն օգտագործել հատուկ քսանութեր, որոնք դիմացկուն են բարձր ջերմություններին և ունեն շահագործման երկարատև ժամանակ: Օրինակ՝ VMPAUTO SUPER F, այս քսանյութերի հավաքածուն չի թողնում կոճղակները լռվեն, որն իր հերթին վերացնում է անիմաստ մաշվելը, և կրկնակի երկարացնում է շահագործման ժամանակը , նաև հանդիսանում է ջերմաանջատիչ և բացառում է կոճղակների գերտաքացումը:
Սկավառակի համակարգ
Այն շատ հաճախ օգտագործվում է առջևի կամարի վրա (ժամանակակից մեքենաներում և հետևի առանցքում): Նրանք ունեն հարթ ձև, սովորաբար մեքենայի սկավառակի մի մասի չափ: Արգելակման այս բարձիկներն օգտագործում են սեղմող (կամ սեղմող) արգելակման ուժ: Պարզ խոսքերով, արգելակային սկավառակը սեղմում են 2 կողմից: Իր հերթին, արգելակման սկավառակը կոշտորեն միացված է մեքենայի անիվին, նման սեղմումից հետո մեքենան սկսում է կորցնել արագությունը և աստիճանաբար դադարում է: Որքան ավելի շատ եք սեղմում արգելակի ոտնակը, այնքան բարձիկներն ավելի են սեղմում արգելակի սկավառակը:
Թմբուկային համակարգ
Այժմ օգտագործվում է միայն մեքենայի հետևի առանցքի վրա: Թմբուկի արգելակային բարձիկները կիսաշրջանների տեսքով են, աշխատանքային մակերեսը վերևում է: Գտնվում է թմբուկի ներսում. Ոտնակը սեղմելիս արգելակներն ընդլայնվում են և սկավառակը ՍԵՂՄՈՒՄ ներսից, արդյունքում մեքենան կանգ է առնում:
Ինչպես տեսնում եք, արգելակային կոճղակները բավականին կարևոր բաղադրիչ են, որոնք անհրաժեշտ է տեղին վերահսկել և ժամանակին փոխել: Ի վերջո, մաշված կոճղակները չեն երաշխավորում մեքենայի բնականոն աշխատանքը, ինչը կարող է անկանխատեսելին իրավիճակ ստեղծել:
Կոճղակների որակային հատկանիշներ
Կոճղակների որակից կախված է արգելակման ճանապարհի երկարությունը (тормозной путь), որքան կարճ է այնքան մեծ են կոճղակների արգելակային հատկությունները, նաև կապ ունի թե ինչքան ժամանակում են տաքանում և կորցնում իրենց հատկությունները:
Կոճղակները չպետք է վնասեն սկավառակը, չարտահանեն հավելյալ ձայներ, դիմացկուն լինեն բարձր ջերմաստիճանների, չփշրվեն: Բավականին մեծ ճանաչում աշխարհում ունեն NIBK, Brembo, Textar, TRW, LYNXauto, Remsa, Friction Master ապրանքանշերի որակական հատկանիշները, որոնք ստուգված շահագործողնրի մեծ բանակի կողմից: Ապրանքանիշերը հանդիսանում են նաև որոշ ավտոկոնցեռների պաշտոնական մատակարարները: Կան բազում այլ փոխարինող ապրանքանիշեր, որոնք նույնպես որակային հատկանիշներով չեն զիջում վերոնշյալներին, բայց ունեն ավելի քիչ ճանաչում, դրանց կանրադառնանք մեր բլոգի մյուս նյութերում...