ԻՆՉՊԵ՞Ս ՊԱՅՔԱՐԵԼ ՑՈՒՐՏ ՁՄՌԱՆ ԴԵՄ ՄԱՍ VI

Խորհուրդներ/ 30.01.2021 / STANDARD OIL/ 647

    Պատրաստենք մեքենան Արկտիկա գնալու
    Այս տարի ձմեռը բավականին ցուրտ և երկար է, իսկ մենք պատրաստել ենք մեքենաները ձմռան դեռևս աշնանը՝ վարորդները լցրեցին դիմապակու չսառչող հեղուկը, անգամ յուղը փոխեցին, մշակեցին ռետինե միջադիրները, ոմանք նույնիսկ անվադողերը փոխեցին), թվում է, թե ամեն բան արված է, և մնում է միայն վայելել հարմարավետ երթևեկությունները, բայց արի ու տես, որ ցուրտ գիշերվանից հետո մեքենան չի ուզում մեկնարկի:
    Ինչու՞ է մեքենան դժվար մեկնարկում կամ չի մեկնարկում
    Ցուրտ ձմեռային գիշերվանից հետո առավոտյան Դուք նստել եք մեքենայի մեջ, փորձում եք աշխատացնել այն, սակայն մեքենան չի կարողանում, դա հիմնականում լինում է կոշտ ձայնի ուղեկցությամբ, մեկ-երկու և վառում է սպառված մարտկոց (аккумулятор) լույսը և մեքենան սառել է:
    Նման խնդիրներից խուսափելու համար անհրաժեշտ է երկու քայլ՝ մեքենայի միջսեզոնային տեխզնումն անցնելու ընթացքում՝
1.    Առաջին հերթին անհրաժեշտ է ստուգել մեքենայի մարտկոցը: Ստուգեք էլեկտրոլիտ-ի վիճակը, ինչպես նաև մարտկոցի հաղորդիչները, մաքրեք դրանք կարիք լինելու դեպքում:
2.    Անհրաժեշտ է փոխել շարժիչի յուղը՝ համապատասխան Ձեր տարածաշրջանային եղանակային պայմաններին:
    Առաջին կետի հետ ամեն ինչ պարզ է, թվում է, թե երկրորդի հետ նույնպես, սակայն, այն պահանջում է ավելի լուրջ մոտեցում:
    Ինչի՞ց է առաջանում խնդիրը
    Պատկերացնենք կատարյալ իրավիճակ. Մարտկոցն աշխատում և, բայց հենց սկսում ենք պտտել մարտկոցը, լիցքն ընկնում է չհասցնելով մեկնարկի շարժիչը: Բանն այն է, որ մարտկոցի էներգիայի արձակումը ուղիղ կապված է նրա ջերմաստիճանի հետ: Այսպես օրինակ՝ -30°C ջերմաստիճանի դեպքում էնեգիայի արձակումը հավասարվում է մոտ 20%-ի: Կարելի է ասել, որ առավոտյան մենք ունենք ընդամենը մեկ փորձ: Իսկ վստահ ենք մենք, արդյո՞ք, որ այն կաշխատի:
Հենց այստեղից էլ սկսվում է ձմեռային պատրաստման երկրորդ փուլի կարևորությունը:
-30°C աստիճանում յուղը կարող է փոփոխել իր հատկությունները մինչև պինդ մեղրանման գոյացության: Պատկերացրեք, թե ինչքան էներգիայի ծախս պետք է անի մեքենան, որ այդ ծավալի յուղը խառնվի և անցնի: Եվ իհարկե, որոշ ժամանակ մեքենան աշխատում է յուղային քաղցով, քանի որ այն սառն է և պինդ ու լավ չի կատարում իր ֆունկցիաները: Մոտ 3 րոպեների ընթացքում շարժիչն ակտիվորեն «ծերանում է», առաջանում են մաշվածությունների հետքեր: Առաջին հերթին տուժում է մխոցային համակարգը և ԳԲՄ համակարգը, մակերեսը սկսում կոշտանալ և առաջանում է չոր շփում, ինչն էլ ավելի է բարդեցնում մեքենայի մեկնարկը: Թվում է փակուղու մեջ ենք հայտնվել, ինչպե՞ս դուրս գալ այնտեղից:


    Փակուղուց դուրս գալ հնարավոր է մեկ տարբերակով՝ նվազեցնելով շփումն ու կանխելով մակերեսի արագ մաշվածությունը: VMP Auto գիտահետազոտական լաբորատորիայում պրոֆեսիոնալ տեխնիկական մասնագետները խորհուրդ են տալիս տարածել աշխատանքային մակերեսի վրա ավելի բարակ և ճկվող մետաղ, որը կհարթեցնի ավելի պինդ մետաղական մակերեսը: Բայց կար խնդիր, որ առանց մեքենայի շարժիչը քանդելու դա հնարավոր չի լինի, իսկ դա բավականին ծախսատար էր:


    Այդ ժամանակ նրանք սկսեցին աշխատել այլ ուղությամբ՝ փորձել լցնել այդ մետաղն ամիջապես յուղի համակրգի մեջ: Փորձեցին, և սպասումներն արդարացվեցին. VMP Auto RESURS-ը թույլ մեղական փոշիով հավելանյութը կարելի է ձեռք բերել շատ հեշտ: Փորձարկման արդյունքում զտիչը չի խցանվել փոշու հատիկներով, չի թողել նստվածք: Առաջին փուլի համար  շատ լավեր, շարունակեցին վարել, որպեսզի արդյունքը պարզ լինի, և գիտե՞ք ինչ լսեցին մոտ 200 կմ հետո, ոչինչ, այո՛, ոչ մի ձայն:
    Շարժիչը բացառապես ձայն, վիբռոտատանումներ և թափահարել: Սրահում նստած ընդհանրապես ձայն չի լսվում: Ի դեպ, յուղի և վառելիքի ծախսը նույնպես նվազել են: Փաստորեն, շարժիչի «ծերանալը» եթե չկանխվեց, ապա ակնհայտորեն դանդաղել է:
Եվ այսպես, հետևեք մարտկոցի վիճակին, ստուգեք, թե ինչ յուղ եք օգտագործում և լցրեք VMP Auto RESURS:
    Հաջորդ նյութում կխոսենք, թե ինչպես է աշխատում VMP Auto RESURS-ը յուղի ծախսը և վառելը նվազեցնելու համար: